Post o naśladowaniu Króla Isusa Chrystusa i o bałwochwalstwie narodu Polskiego.

Zamieszczam jeden z moich postów z forum zbawienie.forummotion.com

Nie mam doswiadczenia w pisaniu blogów itp.

Wpis ten który kiedyś napisalem mówi o naszym codziennym życiu w którym jesteśmy cały czas na pierwszej linii frontu walki z diabłem i jego demonicznymi zastępami,

Walka toczy sie o nasze zbawienie czyli życie i oceniać i osądzac będzie nas Syn Boży Isus Chrystus

Życzę każdemu kto walczy codziennie jak ja ze swoimi wadami, slabościami by być lepszym i podobać się Bogu by  WYGRAŁ i ZWYCIEŻYŁ ŚWIAT TAK JAK NASZ KROL ISUS CHRYSTUS  !!

Przypowieść Króla Isusa Chrystusa O talentach w Ewangelii Mateusza 25 :
15-30

http://www.bibliamesjanska.com/Mt/25.html
Każdy z nas ją zna a jeżeli nie to zachęcam do lektury .

Napiszę tak. Mam w pracy kolegę, dobry człowiek, żona, dwójka dzieci, katolik .Średnio trzy razy w tygodniu przychodzi do mnie i pyta się o proces produkcji. Czy jak zwiększy temperaturę w tunelu grzewczym linii lakierniczej to połysk odbicia światła się zmniejszy czy zwiększy, żeby zachować tolerancję.
Odpowiadam że się zmniejszy. Prócz tego zawsze ma jakieś zazwyczaj te same pytania .Ma problem z zapamiętaniem pomimo tego że robi dlużej ode mnie i ma 2,5 zł wiecej na godzinę ode mnie .Jeszcze z 2 lata temu bym szemrał przeciwko niemu …
A on po prostu ma mniej talentu od innych co nie przeszkadza mu być dobrym i uczynnym człowiekiem.

Napisałem ten przykład by pokazać że powinniśmy wykorzystywać nasze talenty by pomagać innym którzy mają ich mniej bez względu na okoliczności.
Gdy byłem wśród Świadków Jeh. . wy to nasienie węża które stanowi trzon władzy tam wmawiało nam że w tej opowieści chodx i o to by jak najwięcej głosić i zdobywać coraz więcej zainteresowanych i jak najwięcej rozpowszechniać czasopism. Czyli stawiano na ilość i liczby by być jak najlepszym bo jak nie masz godzin to jesteś jak ten sługa co zakopał swój talent.Przez to jedno byli lepsi drudzy gorsi ….czyli Paweł i niewypowiedziane groźby…Zawsze mnie to stresowalo i flustrowało i dlatego wielu dobrych braci i sióstr wśród Świadków cierpi z tego powodu że nasienie węża ich tak oszukuje…
No ale wracając do tematu .

Nie możemy być jak resztą naszych braci i sióstr którzy są ślepi i nie wiedzą tego co my wiemy .Nasienie węża się cieszy kiedy skaczemy sobie do gardeł i jesteśmy skłoceni i podzieleni.

Każdy z nas dostał jakieś zdolności i talenty od Boga więc powinniśmy je wykorzystywać by pomagać innym czyli je pomnażać. W opozycji do świata szatana który propaguje zupełnie co innego czyli odwrotność nakazów Ojca i Syna .

(12) A więc wszystko, co chcielibyście, aby wam ludzie czynili, to i wy im czyńcie; takie bowiem jest prawo i prorocy

(13) Wchodźcie przez ciasną bramę; albowiem szeroka jest brama i przestronna droga, która wiedzie na zniszczenie, a wielu jest takich, którzy przez nią wchodzą.

(14) A ciasna jest brama i wąska droga, która prowadzi do życia; i niewielu jest tych, którzy ją znajdują.

Nieraz trzeba zacisnąć zęby i mieć wyrozumiałość dla naszych braci i sióstr i pomyśleć że kiedyś byliśmy jak oni czyli ślepi i głusi .Teraz mając świadomość i wiarę w Słowa Boże mamy obowiązek gromadzenia swoich skarbów czyli uczynków w niebie oraz pomagać naszym bracią i siostrą używając do tego talentów danych od Boga.

Przecież wszyscy jedziemy na tym samym wózku w kraju pod jarzmem jednego okupanta- Nasienia Węża!
Zawsze to powtarzam gdy w moim otoczeniu dochodzi do bezsensownych sporów i kłótni.

Szatan i jego pomiot mówi
-Dziel i Rządź

My mówmy : Pomagajmy sobie nawzajem i łaczmy

Łącz zamiast dzielić!

Ku chwale Boga Jedynego Świętego Izraela

Mamy naśadować Isusa Chrystusa naszego Króla.

Tak samo ma sie w przypadku mówienia Prawdy o świecie, spiskach, nasieniu węża przy władzy w naszym kraju i na świecie.

Szczerze Wam napisze ze nie za bardzo ogarniam ten cały blog jeszcze  który założyłem i zasady jego działania, tak wiec traktujcie ten wpis jako testowy.

Napisze jeszcze ze dzisiejszy artykul Henryka powinniśmy traktować jak najbardziej poważnie:

http://www.proroctwa.com/plany-nasienia-weza.htm

Atak na nasz naród  nastąpi i to tylko kwestia czasu.

Atak ten jest zapowiedziany przez samego Boga w proroctie 12 Apokalipsy i MUSIMY brać go pod uwage.

Mieszkam w Polsce i wiem, co tu sie  wyprawia, jak Aszera królowa nieba czyli matka boska ma większe znaczenie wsrod zwykłych ludzi niż sam Bóg który  jest marginezowany i obwiniany.

Napisałem o tym posta na forum:

http://zbawienie.forumotion.com/t367p50-moje-posty-bartek#17438

Zdajmy sobie sprawe ze odkąd  Jan Kazimierz -zdrajca szwedzki jezuicki- koronował na królową  Polski demona matkę boską na nasz kraj spadają same nieszczęscia  od tzw. „Potopu szwedzkiego”, zaborów i całego ludoboóstwa obywateli Rzeczpospolitej w ktorej skład wchodziło w tamtym czasie  wiele plemion slowiańskich (Izraelskich) i trwa to aż do dzisiaj gdy teraz nasienie węża ‚po cichu’ morduje prawdziwy naród wybrany.

Jawny ucisk nadejdzie i musimy być gotowi, będzie to z dnia na dzień i zakoczenie dla tych którzy myślą że jakoś to będzie i nie za ich życia.

Bądźmy  mądrzy i gotowi bracia i siosty, nie bądźmy „glupimi pannami” z przypowieści naszego Króla Isusa Chrystusa!

Nie ma miejsca na żadne formy bałwochwalstwa i żadne bożki.

Wpis ten jest spontaniczny i zaraz aktywuje bloga (jak mi sie uda haha) i dam link na forum.Nie ogarnalem jeszcze klawiatury, stad brak znakow polskich, moze ma to zwiazek ze laptop byl kupiony we Włoszech.(Klawiatura już ogarnięta )

Nie jest to artykuł tylko post, na artykuły przyjdzie pora, chyba że pojawi się na arenie światowej Isus Syn Boż i wtedy wszystko sie dla nas zmieni  🙂

2 Ezdrasza 16:

(74) „Słuchajcie moi wybrani”, mówi Pan. „Oto dni ucisku z zasięgiem ręki i ja został uwolnię od nich.

(75) Nie bójcie się i nie wątpię, ponieważ Bóg jest waszym przewodnikiem.

(76) Wy, którzy strzeżecie moich Przykazań i przepisów „mówi Pan Boga,” nie pozwólcie, aby wasze grzechy były pogrążały, lub wasze nieprawdziwe przeważały nad wami. „

(77) Biada tym, którzy są zadławieni i przytłoczeni własnymi nieprawościami, tak jak pole jest zadławione krzakami i ścieżka przytłoczona cierniami i nikt nie może tam przejść.

(78) Taki jest wyłączony i oddany na pochłonięcie ogniem.

 

 

3 myśli w temacie “Post o naśladowaniu Króla Isusa Chrystusa i o bałwochwalstwie narodu Polskiego.

  1. A propos bałwochwalstwa w Polsce, jest jeszcze jeden obszar nadużyć związany z piątym przykazaniem: „Czcij ojca twego i matkę twoją…” Księga Powtórzonego Prawa 5:16. Niewiele o tym się mówi ani pisze. Część rodziców, zwłaszcza tych bardzo starej daty, ma bardzo wygórowane oczekiwania, co niekoniecznie podoba się Naszemu Stwórcy. Może warto by zgłębić też i ten temat, jakoś w przyszłości. Sorry za off-topa.

    Polubienie

  2. Dziekuje Bogu Wszechmogacemu,ze trafilam na witryne Henryka Kubika i twojego bloga!!!Przeczytalam juz prawie wszystko i z niecierpliwoscia czekam na kazdy wasz wpis.Zycze wszystkim i sobie tez WYTRWANIA DO SAMEGO KONCA!!!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Create your website at WordPress.com
Rozpocznij
%d blogerów lubi to: